نوشته شده توسط : samira
 
برای يك بار پريدن ، هزار هزار بار فرو افتادم

 

 

هيچ وقت رازت رو به کسي نگو. وقتي خودت نميتوني حفظش کني
چطور انتظار داري کسي ديگه‌اي برات راز نگهداره

 

 

هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد، اما همه آنها دوست دارند به " بهشت " بروند...
اما ای انسانها... برای رفتن به " بهشت " ... اول باید مرد

سايت پيچك دات نت با ارائه خدمات جالب و متنوع در خدمت تمام فارسی زبانان جهان است



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : 26 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira

شب عروسیه، آخره شبه ، خیلی سر و صدا هست. میگن عروس رفته تو اتاق لباسهاشو عوض کنه هر چی منتظر شدن برنگشته، در را هم قفل کرده. داماد سروسیمه پشت در راه میره داره از نگرانی و ناراحتی دیوونه می شه. مامان بابای دختره پشت در داد میزنند: مریم ، دخترم ، در را باز کن. مریم جان سالمی ؟؟؟ آخرش داماد طاقت نمیاره با هر مصیبتی شده در رو می شکنه میرند تو. مریم ناز مامان بابا مثل یه عروسک زیبا کف اتاق خوابیده. لباس قشنگ عروسیش با خون یکی شده ، ولی رو لباش لبخنده! همه مات و مبهوت دارند به این صحنه نگاه می کنند. کنار دست مریم یه کاغذ هست، یه کاغذی که با خون یکی شده. بابای مریم میره جلو هنوزم چیزی را که میبینه باور نمی کنه، با دستایی لرزان کاغذ را بر میداره، بازش می کنه و می خونه :

سلام عزیزم. دارم برات نامه می نویسم. آخرین نامه ی زندگیمو. آخه اینجا آخر خط زندگیمه. کاش منو تو لباس عروسی می دیدی. مگه نه اینکه همیشه آرزوت همین بود؟! علی جان دارم میرم. دارم میرم که بدونی تا آخرش رو حرفام ایستادم. می بینی علی بازم تونستم باهات حرف بزنم. دیدی بهت گفتم باز هم با هم حرف می زنیم. ولی کاش منم حرفای تو را می شنیدم. دارم میرم چون قسم خوردم ، تو هم خوردی، یادته؟! گفتم یا تو یا مرگ، تو هم گفتی ، یادته؟! علی تو اینجا نیستی، من تو لباس عروسم ولی تو کجایی؟! داماد قلبم تویی، چرا کنارم نمیای؟! کاش بودی می دیدی مریمت چطوری داره لباس عروسیشو با خون رگش رنگ می کنه. کاش بودی و می دیدی مریمت تا آخرش رو حرفاش موند. علی مریمت داره میره که بهت ثابت کنه دوستت داشت. حالا که چشمام دارند سیاهی میرند، حالا که همه بدنم داره می لرزه ، همه زندگیم مثل یه سریال از جلوی چشمام میگذره. روزی که نگاهم تو نگاهت گره خورد، یادته؟! روزی که دلامون لرزید، یادته؟! روزای خوب عاشقیمون، یادته؟! نقشه های آیندمون، یادته؟! علی من یادمه، یادمه چطور بزرگترهامون، همونهایی که همه زندگیشون بودیم پا روی قلب هردومون گذاشتند. یادمه روزی که بابات از خونه پرتت کرد بیرون که اگه دوستش داری تنها برو سراغش. یادمه روزی که بابام خوابوند زیر گوشت که دیگه حق نداری اسمشو بیاری. یادته اون روز چقدر گریه کردم، تو اشکامو پاک کردی و گفتی گریه می کنی چشمات قشنگتر می شه! می گفتی که من بخندم. علی حالا بیا ببین چشمام به اندازه کافی قشنگ شده یا بازم گریه کنم. هنوز یادمه روزی که بابات فرستادت شهر غریب که چشمات تو چشمای من نیافته ولی نمی دونست عشق تو ، تو قلب منه نه تو چشمام. روزی که بابام ما را از شهر و دیار آواره کرد چون من دل به عشقی داده بودم که دستاش خالی بود که واسه آینده ام پول نداشت ولی نمی دونست آرزوهای من تو نگاه تو بود نه تو دستات. دارم به قولم عمل می کنم. هنوزم رو حرفم هستم یا تو یا مرگ. پامو از این اتاق بزارم بیرون دیگه مال تو نیستم دیگه تو را ندارم. نمی تونم ببینم بجای دستای گرم تو ، دستای یخ زده ی غریبه ایی تو دستام باشه. همین جا تمومش می کنم. واسه مردن دیگه از بابام اجازه نمی خوام. وای علی کاش بودی می دیدی رنگ قرمز خون با رنگ سفید لباس عروس چقدر بهم میان! عزیزم دیگه نای نوشتن ندارم. دلم برات خیلی تنگ شده. می خوام ببینمت. دستم می لرزه. طرح چشمات پیشه رومه. دستمو بگیر. منم باهات میام ....
.......


پدر مریم نامه تو دستشه ، کمرش شکست ، بالای سر جنازه ی دختر قشنگش ایستاده و گریه می کنه. سرشو بر گردوند که به جمعیت بهت زده و داغدار پشت سرش بگه چه خاکی تو سرش شده که توی چهار چوب در یه قامت آشنا می بینه. آره پدر علی بود، اونم یه نامه تو دستشه، چشماش قرمزه، صورتش با اشک یکی شده بود. نگاه دو تا پدر تو هم گره خورد نگاهی که خیلی حرفها توش بود. هر دو سکوت کردند و بهم نگاه کردند سکوتی که فریاد دردهاشون بود. پدر علی هم اومده بود نامه ی پسرشو برسونه بدست مریم اومده بود که بگه پسرش به قولش عمل کرده ولی دیر رسیده بود. حالا همه چیز تمام شده بود و کتاب عشق علی و مریم بسته شده. حالا دیگه دو تا قلب نادم و پشیمون دو پدر مونده و اشکای سرد دو مادر و یه دل داغ دیده از یه داماد نگون بخت! مابقی هر چی مونده گذر زمانه و آینده و باز هم اشتباهاتی که فرصتی واسه جبران پیدا نمی کنند



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira

دنياي زنان بعضي اوقات تفاوت هاي بزرگي با دنياي مردان دارد و ممکن است بعضي مردها اين موضوع را درک نکنند، در اکثر اوقات زنان در هنگام ازدواج مخصوصا در سنين پايين تر تصور مي‌کنند که شب هاي عاشقانه در کنار همسرشان خواهند داشت و اين آرزوها را در مرد مورد علاقه خود جستجو مي‌کنند. اما گاهي اوقات شاهزاده سوار بر اسب سفيد روياي دختران تبديل به ديو قصه ها مي گردد.

خانم محترم ما مي دانيم که همسر شما همان شاهزاده روياهايتان نيست ولي اطمينان هم داريم که او ديو قصه ها هم نيست .

شما مي توانيد بجاي عيب گرفتن از شوهرتان يک بار هم که شده به بررسي اخلاق و رفتار خود بپردازيد . ما اطمينان داريم شما مي توانيد با اخلاق خوب خود او را به همان شاهزاده مورد نظر تبديل کنيد.
. . . . . . .

نکات زير کمک خواهد کرد که به ازدواجتان انرژي دوباره دهيد و از نو هر آنچه را که دوست داريد بسازيد:

 بهترين کارهايي که براي شوهرتان بسيار مفيد است، براي شما هم مفيد خواهدبود.

غذاهاي سالم بخوريد، خودتان را زيبا نگه داريد و مرتباً ورزش کنيد. اين کارها باعث مي‌شود هميشه احساس خوبي داشته باشيد و پر طراوت و جذاب باشيد
و شما در نظر شوهرتان همان زن زيبا و جذابي که هميشه دوست داشته، باقي خواهيد ماند، مهم نيست که شما چند سالتان باشد.

از رفتار و اعمال خوب همسر خود قدرداني کنيد.

هنگامي که پژوهشگران از مردان پرسيدند که در زندگي زناشويي خود چه مي‌خواهند، قدرداني در ليست همگي آنها وجود داشت. پس به خاطر داشته باشيد و توجه داشته باشيد به کارهايي که همسرتان براي شما، فرزندان و خانه انجام مي‌دهد از او تشکر کنيد. شما لبخندي بر روي لبانش و لذتي در قلبش ايجاد خواهيد کرد.

عشق را در زندگيتان نگه داريد.

آخرين باري که برنامه ريزي کرده ايد براي داشتن يک زمان عاشقانه در کنار همسرتان چه وقت بوده است؟ اگر شما نمي توانيد به اين سؤال پاسخ دهيد سريعاً به فکر باشيد.مهربان بودن، يادداشتهاي عاشقانه، هديه اي کوچک براي او، برنامه ريزي براي يک روز عاشقانه و ابتکار در مسائل جن+ سي همگي باعث مي‌شود که به او يادآوري کنيد که هنوز هم او برايتان جذاب است.

اجازه دهيد او هم زمانهايي مردانه داشته باشد.

هر کس به زمانهايي براي خودش نياز دارد که از يک سرگرمي لذت ببرد يا با دوستانش جمع شود. اگر همسر شما فوتبال دوست دارد، در حاليکه شما به آن علاقه نداريد از او اشکال نگيريد.

او را تشويق کنيد که رابطه اي دوستانه با مردان ديگر داشته باشد. او از اين مصاحبتها لذت خواهد برد. مطالعات نشان مي‌دهد مرداني که در کنار دوستانشان بوده اند، سالم تر بوده اند و زندگي طولاني تري داشته‌اند.

حق تقدم با اوست.

فشارهاي روزانه کار، خانه و بچه ها کافي است که او را خسته کند. زماني را بسازيد براي دو نفرتان که استراحت کوتاهي داشته باشيد، دور از کارهاي کسالت آور روزانه. احساس علاقه نسبت به کارش و سرگرمي هايش نشان دهيد، اين کار باعث مي‌شود که او بداند که او برايتان چقدر اهميت دارد.

سعي نکنيد او را تغيير دهيد.

آيا شما خوش مشرب هستيد و شوهرتان کم رو؟ آيا دوست داريد خانه هميشه تميز باشد و حوله شوهرتان هميشه بر زمين است؟ روانشناسان مي‌گويند شما نمي توانيد ديگران را تغيير دهيد، يقين داشته باشيد شما تحت تأثير قرار خواهيد گرفت. پس دنبال راههايي غير از غر زدن و نق زدن باشيد.براي مثال توافق در روابط اجتماعيتان با کم کردن تعداد مهمانها و يا رفتن شما به تنهايي در مهماني و قرار دادن يک سبد در حمام براي قرار دادن رختها و تشويق کردن او وقتي که در مهماني شرکت کرد و يا حوله هاي کثيف را سر جايش قرار داد. ايجاد دلگرمي و تشويق هميشه بهتر از عيب جويي و سرزنش است.

به او بگوييد که چه مي‌خواهيد.

اين آسان است که فکر کنيد کسي که با او زندگي مي‌کنيد کاملاً شما را مي‌شناسد، اما اين حقيقت ندارد. بسياري از ما همه چيز را همان طوري مي‌بينيم که دوست داريم. پس غافلگير نشويد شوهرتان فکر کند که شما هر آنچه که مي‌خواهيد همان است که اومي خواهد. اگر شما در آغوش گرفتن و يا يک مشورت و يا يک ژاکت قرمز براي تولدتان مي‌خواهيد به او بگوييد.

وقتي را هم با دوستانتان بگذرانيد.

وقتي شما شوهر مي‌کنيد فکر مي‌کنيد که از دوستانتان بايد کنار بکشيد و در کنار شوهرتان باشيد. اما يک نفر نمي‌تواند تمام احتياجات شما را رفع کند و اين انتظار نا معقولي است که از شوهرتان بخواهيد هم شوهرتان باشد، هم رفيق و هم بهترين دوست دخترتان. زماني را براي دوستانتان اختصاص دهيد اين کار باعث مي‌شود که شما انرژي يابيد.

اجازه دهيد بعضي اوقات آزاد باشد.

همان طور که شما نياز داريد بعضي اوقات ريلکس کنيد و تنها باشيد شوهرتان هم به اين نياز دارد. ممکن است استراحت شما بعد از يک روز کار، دراز کشيدن روي تخت و يا يک دوش گرم باشد و استراحت او به نحوي ديگر باشد، مثلاً روزنامه بخواند و يا تلويزيون نگاه کند اجازه دهيد او همان طور که ميخواهد خود را شارژ کند، شايد کارهاي خانه و خريد کردن بيشتر او را خسته کند.

به او ايمان داشته باشيد و بگذاريد او اين را بداند.

مردان مي‌توانند بسيار به شجاعت و دليري تظاهر کنند، اما آنها هم مثل ما بعضي اوقات اعتماد به نفس کمي دارند و درمانده مي‌شوند و احساس ضعف مي‌کنند. هنگامي که او به خانه مي‌آيد خصوصاً وقتي که او خود را باور ندارد، نياز دارد که بداند کسي که او را باور دارد در خودش زندگي مي‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira

 

دوست دارید بدانید که چطور احساسات گرم و سوزان معشوقه تان را ارضاء می کنید؟ فال این هفته در مورد سبک لب دادن متولدین ماه های مختلف است. امیدواریم با خواندن این فال بتوانید با شخصیت معشوقتان بیشتر آشنا شوید و ببینید که لبهایتان چه سرنوشت عشقی برای شما رقم می زند!

برج حمل (فروردین)  بوسه های شما با فوران خنده، لبخند و مسخره بازی قطع می شود.

برج ثور  (اردیبهشت) بوسه های شما با تعلل صورت می گیرد اما بوسه هایی ژرف و با احساس هستند که پی در پی می آیند و می آیند و...

برج جوزا (خرداد) بوسه های شما تند و سریع و بسیار پرحرارت هستند که نشانگر حس شهوتران و لذت طلب شماست، اما این احساس داغ و سوزان خیلی زود فروکش می کند.

برج سرطان (تیر) بوسه های شما گرم و لطیف است، و دوست دارید تا ابد به آن ادامه دهید...   

برج اسد (مرداد) بوسه های شما وحشی و پراحساس، همراه با چنگ زدن و گاز گرفتن است. هیچگاه موقع بوسیدن از بروز احساسات خود جلوگیری نمی کنید و دوست دارید دیگران شما را به این خاطر تشویق کنند.

برج سنبله (شهریور) بوسه های شما بسیار دقیق، ظریف و ماهرانه است و معشوقتان زمانی متوجه آن می شود که شما کارتان را تمام کرده اید.

برج میزان (مهر) آنقدر نگران وضعیت تنفستان هستید که نمی توانید خوب به بوسیدنتان بپردازید.

برج عقرب (آبان) شما خیلی زود از بوسیدن می گذرید و به سراغ......چیزی می روید که پشت سر آن برسد.

برج قوس (آذر) بوسه های شما غافلگیر کننده و خود به خودی هستند که باعث می شود معشوقتان بیشتر و بیشتر طلب کند.

برج جدی (دی) بوسه های شما لحظه ی خلاص شدن و آزادی از استرسی است که در طول روز اسیرتان کرده است.

برج دلو (بهمن) بوسه های شما خیس و با کثیف کاری همراه است و هنگام بوسیدن چشمانتان را باز نگاه می دارید!

برج حوت (اسفند) بوسه های شما رویایی، خیال انگیز، عاشقانه و ابدی است

 



:: بازدید از این مطلب : 2003
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira

 


 

به نام خدا خالق انسان، به نام انسان خالق غم ها، به نام غم ها بوجد آورنده ی اشكها، به نام اشک تسکین دهنده ی قلبها، به نام قلبها ایجادگر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان


 

کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشا نی نداشت کاش برگ های آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت


عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است . عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردن است . عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است . عشق کنار کشیدن و جا زدن نیست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira

نوروز اومد

 

                                                                          اما چرا هنوز روزای کهنه صدام می کنن؟؟

سالم عوض شد

اما چرا هنوز برا من عوض نشده؟؟

روزگار گذشت

اما عمر منم گذشته...ازش کم شده

دنیا هم داره عوض میشه

محبتا داره کم می شه

عشق مفهومش کم رنگ شده

کجا رفته اون عشقه لیلی و مجنون؟؟

خسرو و شیرین؟؟

شیرین و فرهاد؟؟

اما میدونی چیه؟؟

این کره ی خااکی گرده

پس هر وقت به اخرش رسیدی

بدون که رو نقطه ی شروع ایستادی!!

سال ۸۸ خداحافظ

سال ۸۹ سال خوبی باش

۸۸ قول میدم ازت یاد کنم



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 17 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira

شكسپير : اگر كسي را دوست داري رهايش كن سوي تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول براي تو نبوده

دانشجوي زيست شناسي : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ... او تكامل خواهد يافت

دانشجوي آمار : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ... اگر دوستت داشته باشد ، احتمال برگشتنش زياد است و اگر نه احتمال ايجاد يك رابطه مجدد غير ممكن است

دانشجوي فيزيك : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ...اگر برگشت ، به خاطر قانون جاذبه است و اگر نه يا اصطكاك بيشتر از انرژي بوده و يا زاويه برخورد ميان دو شيء با زاويه صحيح هماهنگ نبوده است

دانشجوي حسابداري : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ... اگر برگشت ، رسيد انبار صادر كن و اگر نه ، برايش اعلاميه بدهكار بفرست

دانشجوي رياضي : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ... اگر برگشت ، طبق قانون 2=1+1 عمل كرده و اگر نه در عدد صفر ضربش كن

دانشجوي كامپيوتر : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ... اگر برگشت ، از دستور كپي - پيست استفاده كن و اگر نه بهتر است كه ديليت اش كني

دانشجوي خوشبين : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن... نگران نباش بر مي گردد

دانشجوي عجول : اگر كسي را دوست داري ، به حال خود رهايش كن ... اگر در مدت زماني معين بر نگشت فراموشش كن.



:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 16 فروردين 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samira
                                          سال نو همهتون مبارك

 

 

سال ۳۷۴۸ زرتشتي سال ۲۵۶۹ شاهنشاهي سال ۱۳۸۹ خورشيدي محفل آريا ييتان طلايي، دلهايتان دريايي، شاديهايتان يلدايي، شاد باد اين روز اهورايي سال 9 همه شما عزیزان مبارک باد.امید واریم سال خوبی پیش رو داشته باشید.بچه ها اگر تاریخ ایران باستان رو مطالعه کنید میبینید هر روز ایران باستان جشن و عید و سرور بوده.تا جایی که هر روز ماه اسم مخصوص و عید مخصوصی داشته.حالا ما از اون روزها چی داریم؟شادی و جشن و سرور رو از ما گرفتن و به جاش غم اندوه عزا دادن.به امید روزی که همه ما به ارزوهامون برسیم.سال خوبی داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 15 فروردين 1389 | نظرات ()